Dokonując zakupów przez internet najważniejsze jest zaufanie, dlatego nasza firma dokłada wszelkich starań, by jego poziom stale wzrastał.
Uwaga: zwróć uwagę, czy Twoja przesyłka w momencie doręczenia nie nosi śladów uszkodzeń. Jeżeli zobaczysz, że pakunek jest wyraźnie zgnieciony lub jego opakowanie jest rozerwane, możesz poprosić kuriera o sporządzenie protokołu szkody i odmówić jej przyjęcia. Kurier ma obowiązek spisać z Tobą protokół szkody, jeżeli tak się nie stanie możesz zawsze odmówić odbioru.
Przed złożeniem reklamacji bardzo prosimy o zapoznanie się z naszym Regulaminem. (TUTAJ). Reklamacje będą rozpatrywane wyłącznie ze złożonym dowodem zakupu (kopia faktury,paragon) oraz pismem reklamacyjnym. Przyjmujemy wyłącznie prawidłowo zapakowany towar (prosimy zabezpieczyć towar przed uszkodzeniem w transporcie). Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Odesłany do reklamacji towar, który nie zawiera wymaganej przez naszą firmę dokumentacji zostanie odesłany na koszt klienta.
Wadliwy towar wraz z dowodem zakupu i pismem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
Luxury Agents P.H.U. Anna Mądra
ul.Grochowska 316/320
03-839 Warszawa
Pismo reklamacyjne należy sporządzić według wzoru:
PISMO REKLAMACYJNE
Dane Klienta składającego reklamację:
imię i nazwisko ....................................................................................................
dokładny adres ....................................................................................................
Dane sprzedawcy:
Nazwa firmy: Luxury Agents P.H.U. Anna Mądra
Adres siedziby: ul.Grochowska 316/320
03-839 Warszawa
Reklamuję produkt ….........................................................................................
o numerze fabrycznym .............................................……nr serii: ….....................
zakupiony w dniu ………………............. (data zakupu) r. za kwotę …....................... zł,
W dniu …..................................... stwierdziłem, że ww. produkt posiada wadę,
polegającą na: ..................................................................................….............
........................................................................................................................
Z produktem wydano kartę gwarancyjną (tak/nie*),
Posiadam kartę gwarancyjną (tak / nie*), ale wybieram dochodzenie swoich praw na podstawie trybu dotyczącego niezgodności towaru z umową, a nie z gwarancji (tak / nie*).
Domagam się:
- wymiany wadliwego produktu na nowy, wolny od wad (tak / nie*)
- zwrotu ceny produktu (tak/nie*) proszę dokonać na rachunek bankowy:
nr ….......................................................................... w banku ….......................
należący do….....................................................................................................
(podać dane posiadacza rachunku – imię i nazwisko, dokładny adres - jeżeli rachunek nie należy do składającego reklamację).
Do niniejszego pisma dołączam paragon / kserokopię faktury*) nr …......................
Inne uwagi ….....................................................................................................
…..................................................................................................................... .
............................................................. ....................................................
data i miejsce sporządzenia podpis składającego reklamację
( * niepotrzebne skreślić)