0,00 zł (Brutto)
(0)-
Perfumy męskie
-
Perfumy damskie
-
Wszystkie marki
- Alaia Paris
- Christian Dior
- Laura Biagiotti
- Mercedes-Benz
- Vera Wang
- Angel Schlesser
- Azzaro
- Baldessarini
- Balenciaga
- Bentley
- Bottega Veneta
- Britney Spears
- Burberry
- Bvlgari
- Cacharel
- Calvin Klein
- Carolina Herrera
- Cartier
- Cerruti
- Chanel
- Chloe
- Chopard
- Christian Audigier
- Christina Aguilera
- Clinique
- Comme des Garcons
- Davidoff
- Diesel
- Dolce&Gabbana
- Donna Karan - DKNY
- Dsquared²
- Dunhill
- Elizabeth Arden
- Emanuel Ungaro
- Escada
- Estée Lauder
- Gianfranco Ferre
- Giorgio Armani
- Givenchy
- Graphic Corner
- Gucci
- Guerlain
- Guess
- Hermes
- Hugo Boss
- Issey Miyake
- Jean Paul Gaultier - JPG
- Jennifer Lopez
- Jimmy Choo
- Joop!
- Juicy Couture
- Kenzo
- Lacoste
- Lalique
- Lancome
- Lanvin
- Loewe
- Lolita Lempicka
- Marc Jacobs
- Michael Kors
- Missoni
- Miu Miu
- Montblanc
- Moschino
- Narciso Rodriguez
- Nina Ricci
- Paco Rabanne
- Paris Hilton
- Prada
- Ralph Lauren
- Roberto Cavalli
- Salvador Dali
- Salvatore Ferragamo
- Shakira
- Shiseido
- Sisley
- Stella McCartney
- Studio Design
- Thierry Mugler
- Trussardi
- Valentino
- Versace
- Viktor&Rolf
- Yves Saint Laurent - YSL
- Blog
- Kontakt
Shiseido Ginza Murasaki EDP 30 ml
SHISEIDO GINZA MURASAKI EDP 30 ml - ORYGINALNIE ZAFOLIOWANY PRODUKT
- zapach dla kobiet
- pojemność 30 ml
- woda z atomizerem
- woda perfumowana (edp)
- zafoliowany produkt
Ginza Murasaki marki Shiseido to kwiatowo - owocowe perfumy dla kobiet.
PREMIERA ZAPACHU 2022
Shiseido Ginza Murasaki to nowy zapach Shiseido,który ucieleśnia siłę i nieodpartą kobiecość, hipnotyzując fioletowym blaskiem.Bukiet fioletowych kwiatów, uzupełniony nutami drzewnymi, jest tak różnorodny i pełen kontrastów, jak hipnotyczny kolor, w jakim ten zapach jest prezentowany. Murasaki to tradycyjny fioletowy kolor w Japonii, który jest uważany za symbol szlachetności, siły i wyrafinowania. Wcześniej tylko członkowie dworu cesarskiego i samurajowie mogli używać tego drogiego odcienia w ubraniach.Nuty głowy łączą delikatność kwiatu fiołka ze świeżymi nutami jabłka Fuji i granatu. W kwiatowych nutach serca jaśmin przeplata się z wisterią, kwiatem o odcieniu Murasaki, który zwisa w gronach z mocnych gałęzi. Powiew frezji otula bukiet światłem, zrównoważonym mocą drzewa sandałowego, która nadaje jasne, aksamitne wykończenie.
Opis
- Nuty głowy
- granat, jabłko i fiołek
- Nuta serca
- wisteria, frezja i jaśmin
- Nuta bazy
- drzewo kaszmirowe, drewno kaszmirowe i drzewo sandałowe
Przed zakupem prosimy o zapoznanie się z ogólną charakterystyką towarów w celu uniknięcia niejasności i nieporozumień.W razie pytań lub wątpliwości służymy pomocą.Dane kontaktowe znajdą państwo w zakładce "o sprzedającym".
PRODUKTPerfumy pełnowartościowe,oryginalnie zafoliowane,w kolorowych opakowaniach,rzadziej bez folii jeśli producent danej marki jej nie stosuje.
FLAKONPerfumy pełnowartościowe,w zastępczym białym lub szarym tekturowym opakowaniu lub całkowicie pozbawione opakowania zewnętrznego,również bez folii, z korkiem lub bez korka.Bez żadnej różnicy zapachowej względem produktu.Zazwyczaj w niższej cenie niż produkt.Na butelce i opakowaniu może występować informacja "tester".
RODZAJE PERFUMWoda perfumowana (eau de parfum – w skrócie: EDP)
Woda toaletowa (eau de toilette – w skrócie EDT)
Woda kolońska (eau de Cologne – w skrócie EDC)
Woda odświeżająca (eau fraîche)